transp

Registrace na FISHBLOG.cz  Poslat zapomenuté heslo

Kukačky 2015

Kukačky 2015.
Po delším závodním půstu jsme se rozhodlo navštívit závod "O Pohár Kukajících vlků". Tradiční závod a letos už desátý ročník si zasloužil naši pozornost.
Závod se konal na tradičním kukaččím místě v Liběchově na Labi pod jezem. Počasí a to, že trat byla kousek pod jezem dávalo tušit slušné braní ryb. A očekáváni bylo naplněno.
Ale od začátku.
V pátek vyrazili do Liběchova Jirka Ludvík, Já, Honza Novák a v sobotu ráno, že přijede Honza Tichý. Měl přijet i Míra Radil, ale nedostavil se a zatím nikdo neví proč.
Závod jsme pojali, jak bych tak řekl zkouškově. Alespon já s Jirkou Ludvíkem Každý jsme namíchali naši osvědčenou směs, ale trochu upravenou s tím, že uvidíme. Kde jinde zkoušet, než na takovém závodě, kde se nehraje o ligové body.
Pomalu si rozdělujeme před závodní funkce s tím, že Jirka míchá krmení, já dělám snídani a až budeme kompletní, tak Fundák má práci již připravenou.
Ne nadarmo se říká, že správný vedoucí má rozdělit práci tak, aby na něj žádná nezbyla :-))))))))))))))))) S Jirkou si děláme vajíčka na slanině (vše obstaral jiřina) a dobrý. Po snídani káva vždy potěší.
A jdeme losovat.
Po losu můžeme na místa autem, jaký luxus oproti lize v Brandýse.
Dojedu na místo a nosím zbytek "živé " za auto do stínu, když z díry v zemi vyrazí hejno vos . Byli rychlé mršky. Než jsem stačil zareagovat měl jsem dvě žihadla. Jedno do prstu na ruce a druhé do nohy.
Ale byli nějaké vydudané, protože jsem ani neotekl. Jenom to svědilo.
Jinak břehy jsou v Liběchově většinou velmi dobré, takže postavit bednu byla otázka chvilky. Zaklipoval jsem na třicet dva metrů, když to byla vzdálenost, kde mě drželo 70 gr. krmítko. Vše jsem připravil a šel na polévku do stánku. Málokdy si takový luxus mohu dovolit. Tady mě to dovolila dvouhodinová příprava. Možná se divíte těm 70 gramům krmítka, protože Labe je v současné době spíše stoják, než řeka, ale tady to prostě teklo.
Chytalo se podle starých pravidel a tak někteří borci krmili prakem. Já už se k tomu neodhodlal.
Nač se vracet zpátky.
Dokonce jsem přesvědčený, že to není v množství. Navíc, když prakem to nikdo nedokáže nakrmit tak přesně, jako krmítkem.
Po pravici mám Honzu Kuku, dál vidím Jardu Kameníka, Luboše Kuneš, Magdu Baranku, po levici Cápa ...
Závod začal a na začátek tam hodím asi pět krmítek se kterými budu i chytat.
Záběr mám hned na první hod.
Menší cejn.
Pak se rozjelo něco, na co nejsem úplně tak zvyklý. Záběry na hod a vesměs všechno velcí cejni zvaní mrmláci. Měl jsem problém se i vyčůrat, napít, vyměnit forpas.
Toto trvalo tři a půl hodiny.
A najednou konec.
Klid zbraní. Za zbytek závodu už jsem chytil jen jednoho cejna. Ale ono to asi, tak trochu přestalo všem.
Před váhou jsem tipoval kolik asi tak budu vážit. Nesměle jsme koketoval s váhou okolo třiceti kilo, ale nakonec to bylo "jen" něco přes 24 kilo.
A stačilo to jen na trojku :-)), když jedničku dělal Luboš Kuneš s váhou přes 33 kilo, dvojku Jarda Kameník, který měl něco přes 26 kilo. Krásný váhy.
Ale ještě větší radost jsem měl s Jirky Ludvíka, který dělal jedničku a vážil něco přes 19 kilo. Každý jsme měli trochu jiné krmení, ale fungovalo oboje velmi dobře. Jirka odjížděl s "bednovou" ambicí a já bych mu ji moc přál.
Honza Tichý přijel chvilku po začátku závodu a to je vždycky těžké dohánět ztracený čas, vše dělat ve spěchu. Výsledek přesně nevím.
Honza Novák zvaný Bradka seděl vedle Luboše Kuneše a to byla pro Honzu "težká křížovka". Výsledek taky nevím, ale žádná sláva to nebyla.
Večer jsem dal dvě malá pivečka a šel brzo spát.
Dobré tradice se mají dodržovat a tak Jirkovi dělám zbytek vajec na slanině a on připravuje krmení.
Jirka se chystá útočit na bednu a tak los může hrát svoji roli.
Nakonec mě los posílá na A6 a Jirku nahoru snad na D6-7 nevím. On to Jirka upřesní :-))
Honza šel na céčko, kde se docela v sobotu chytalo a Honza Bradka na béčko.
V neděli bylo hned od rána teplo a tak jsem roztáhnul deštník už v přípravě.
Krmení jsem měl stejné, Jirka ho trochu pozměnil . Po levé ruce mám Romana Srba, dále vidím Sikyho, Rostu Nerada, po pravici Magdu Baranku, Jardu Kameníka, který mě pořezal v sobotu a dál nevidím.
Těsně před závodem nás všechny přišel pozdravit Péta Reichert a manželkou.
Závod začíná. Tentokrát ten začátek není nijak slavný. Ale asi po půl hodině se to začíná rozjíždět a mě nastává nádherná rybářská dřina.
Záběry doslova na hod a jestli jsem za závod vytáhnul udici z vody bez záběru 10x, tak je to hodně.
Tentokrát to vydrželo celých pět hodin.
Vezírek mě pomáhá z vody vytáhnout Siky a musí mě vážit natřikrát. Nakonec je to letošní první jednička a osobák s 30 kily a nějaký drobný.
Dvojku děla Jarda Kameník a má něco přes 19 kilo.
Balím a odjíždím zvědavý, jak dopadli kluci, zvláště pak Jirka Ludvík, který aspiroval na bednu, spolu s dalšími "jedničkáři" Pavlem Velebným, Lubošem Kunešem a mladým talentovaným Radkem Pečtou.
Už cestou zjištuji, že Luboš Kuneš dělal další jedničku a s jeho váhou má zlatou záchodovou mísu téměř jistou.
Se součtem 4 jsem skončil na 4. místě a tak dobrý.
Kdyby se totéž povedlo na lize ..., to by mělo velkou váhu v boji o záchranu.
Jirka bohužel svůj výkon ze soboty nezopakoval a dělal šestku, když mu ryby nenajeli do krmení. Vytáhnul sice dvoukilového jesena, ale to byla slabá náplast. Na déčku to teklo ještě více, než na dolní části tratě a museli chytat stovkový krmítka, což je brutál.
Ani Honzovi Tichému se moc nedařilo, výsledky nevím. Druhý Honza Bradka strávil sobotní večer na hnoji žížalách, ale jestli mu to pomohlo? Dělal snad čtyřku, tak to by bylo přeci jenom lepší, než v sobotu.
Ale nakonec odjíždíme s dvěma jedničkami, což se tak často nestává a tak jsme spokojeni.
Za 14 dní MR v Mlékojedech a tam už půjde do tuhého.

13.07.2015 15:43 | Kaprňák feeder team | Petr Havlíček | Přečteno: 875x

Diskuze:

Před přidáním příspěvku se musíš přihlásit.