transp

Uživatelské jméno:   Heslo:
Registrace na FISHBLOG.cz  Poslat zapomenuté heslo

1. liga LRU Feeder - Pasohlávky 2015

3. kolo 1. ligy LRU Feeder - Pasohlávky 2015.
Desetkrát měř - jednou řež.

Trochu upravené přísloví by se nechalo použít jako hlavní motto 3. kola prvoligového fídru v Pasohlávkách.
Ale to jsem trochu předeběhnul událostem.
Na třetí kolo už tradičně vyrážím v pátek brzo ráno, abych si stihnul vše připravit, trochu vyzkoušet krmení, ale hlavně zase se sejít s kamarády a pokecat o všem možném. Takže v šest hodin ráno nanosím do auta červy, kukly pro dva manšafty a razím směr Pasohlávky. Samozřejmě první cesta vede k benzínce na kafe. Cesta po tankodromu zvaném D1 ubíhá poměrně dobře v půl deváté již kupuji v Pasohlávkách povolenku pro kolegu Honzu s Barbus týmu.
Přijedu na trat a tam už je spousta závodníků připravujících se na trénink. Takže počkám na své další kolegy Jirku Ludvíka se kterým jede člen Barbus teamu Petr Reichert. Petr toho letos moc nepochytal, protože si budoval rodinné hnízdečko.
Trénink již tradičně ukázal, co nebude fungovat při závodě, ale to už nepřekvapuje.
Jediný problém při tréninku jsem měl já, když jsem řezal, řezal, řezal. Neřezal jsem své kolegy, ale forpasy. Málokdy jsem vytáhnul udici celou a po dvou hodinách jsem to vzdal, abych měl vůbec s čím chytat při závodě. Teda koho tohle čeká v závodě, ten si užije, konstatuji. Ze to bude zrovna Petr Reichert mě v tu chvíli ani nenapadlo.
V sobotu ráno jdeme k losu s tím, že jsme letos ještě neměli forhont. Tady by se A1 hodilo, hlavně ne F10. To je mušovský forhontový strašák.
Za mě už tradičně losuje Jirka Ludvík a jako už mnohokrát ani tentokrát nezklamal . Vytáhnul mě velmi slušnou A4. Je to sice dálka, ale Jirka nejen, že mě dobře vylosuje i mě na místo odveze trakař s herberkem, který je bůh ví pro :-)) těžký, jako prase.
Jirka si sám vytáhnul C1 a Petr Funda E8.
Krmení i tentokrát mícháme všem stejný a i tentokrát se toho ujal Jirka.
Horší bylo, že jsem nějak blbě spočítal, kolik koupíme žížal a při rozdělení jsme zjistil, že mám na celý víkend jeden pytlík žížal.
Naštěstí mě jeden pytlík přenechal rodinný klan Stěpničků za což jim ještě jednou musím poděkovat.
Zížaly zachráněny - jdeme do boje.
Pečlivě protahuji místo před sebou a s úlevou zjištuji, tam žádné mrchy slávičky snad nejsou. To je první předpoklad, že když už nic, tak alespon nebude trhat a řezat.
Zaklipuji 45 metrů a usoudím, že by to mohlo stačit.
Brzo po začátku mám prvního mrmláčka, brzo potom dalšího. Začíná to dobře, ale pak bůh ví, kde se vzali tu se vzali karáskové, tak 15 - 20 cm dlouhý, sice buclatý, ale proti velkým cejnům přeci jenom to byla slabá "liga". Zato brali poctivě. Měl jsem záběry na hod, ale karas, karas, karas sem tam velký cejn. Ale těch bylo oproti karasům málo. Zato kolega po levici Petr Bromovský se po půlce závodu rozjel takovým tempem, že jsem jen smutně koukal, jak valí jednoho mrmláka za druhým.
I kolega Karel Plzák po pravici chytal velmi dobře. Házel alespon o 20 metrů dál, než já a moc jsme nevěřil, že to s té dálky smysluplně odchytá. A odchytal. Nakonec jsem ho porazil asi o 120 gramů, což byla klika.
Sám jsem vážil 18 883 gramů a stačilo to na sektorovou čtyřku.
V mém sektoru na A7seděl již zmíněný Barbusák Petr Reichert a ten to odbesl s plnou parádou, šedesát uřezaných forpasů a asi 2,5 kila ryb ve vezírku. Takových neštastníků bylo tentokrát bohužel více. Problém je v rozmnožení sláviček, které jsou invazivním druhem a pomalu zamořují všechny tři nádrže pod Pálavou. Je to škoda, protože takových závodních tratí není mnoho.
A co moji kolegové.
Jirka Ludvík přišel trochu kyselý s tím, že dělal šestku asi na osm kilo a Petr Fundák pětku, když vážil 15 415 gr.
Nakonec největší bombou a to doslova, byl výsledek mladého Patrika Veleho s Barbus týmu, když vážil 33 kilo, dělal jedničku a porazil celou plejádu zkušených ligových borců. To je moc pěkný výsledek. Honza Tichý ze stejného týmu dělal 5 s deseti kg a neštastník "řezač" Petr za 10 s 2 294 gr.
Večer u grilu nejen že, rozebíráme taktiku na druhý den ale, spíše se přežíráme grilovaným kuřátkem, krkovičkou ... zkrátka co kdo přiveze. Trochu piva, trochu burčáku a jdeme spát.
Ráno je budíček v pět hodin, což je pro invalidního důchodce ještě hluboká noc, ale co se dá dělat. Ještě po tmě se drápu do kopečka s věcmi, abych měl připravený trakař k odjezdu hned po lose. Těžký věci mě nahoru na cestu vynesl kdo jiný, nežli obětavý Jirka, který si odskočil od míchání krmení.
Jirka ještě rozdělí patentku, kterou já si ani neberu a budu spoléhat na žížaly.
A jdeme k losu.
Losujeme již tradičně mezi posledními a světe div se Jirka vytáhne stejné číslo, jako v sobotu nejen pro mě A4, ale i C1 pro sebe. Jenom Fundák jde na F3, kde Patrik dělal v sobotu přes třicet kilo. Takže los docela dobrý. Alespon jistota, že nebudeme trhat a řezat.
Opět se s Jirkovou pomocí dovleču na A4 (je to teda fakt dálka) a mám dost času na přípravu.
Opět má slušný začátek a opět mě "přepadne" karasové komando, které se rozhodne, že mě zničí. Tahám jednoho za druhým a velcí cejni se mě vyhýbají. Zato u Pavla Velebného po levici a Jirky Vitáska po pravici si cejni dali dostaveníčko a oni je tahají na hod. Asi v půlce závodu jsem prodloužil o pět metrů, ale moc to nepomohlo. Karasové se přesunuli se mnou. Ale pak přeci jenom pár mrmláčků taky ukecám a nakonec končím s váhou 17 569 gr. a dělám šestku. Na A1,2,3 jsem neměl sebemenší šanci.
Ovšem v neděli se zadařilo Jirkovi, který včas pozměnil taktiku a dělal výbornou jedničku s 16 252 gr. Super výsledek, který nám výrazně pomohl ke klidnému závěru ligy, bez obav o sestup. A Jirkovi dopomohl nakouknout do elitní desítky fídrového žebříčku. Tak vysoko se zatím žádný s Kaprnáků nedostal, tak jen tak dál.
Petr dělal nakonec 7 se 7 798 gr. Okolo něj se chytali velké váhy a tak nevím, kde stala chybička, že se Petrovi tolik nedařilo. F3 v posledním sektoru je super číslo.
A ještě k Barbusákům.
Petr Reichert, aby toho neměl tento víkend málo, tak si ještě v neděli vylosoval F9 a hned od losovacího koše šel ke stánku na panáka. Nakonec dělal 8 se cca 4 kg.
Překvapení soboty Patrik byl u mě v sektoru na A6 a s 15 505 gr. dělal za 7 a Honza na D4 taky sedmičku s 8 042 gr.
Takže, když to shrnu.
Smolařem víkendu byl Petr Reichert
Překvapení víkendu Patrik Vele.
Mrcha víkendu slávička "řezavá".
To z našeho kutnohorského jádra.
Jinak jednotlivce vyhrál zkušený Vašek Hanousek před výborným Vládou Hrabalem (oba 1-1) a třetí stále se lepšící Petr Bromovský.
Ještě malé zamyšlení na samý závěr. Jak jsem psal na začátku desetkrát měř ... , tak titulek mě napadnul, když jsem četl příspěvek Martina Matáka, že po začátku závodu taky řezal návazce, ale pak našel místečko asi metr vedle krmení a tam už neřezal.
Hergot, to bych tak chtěl umět trefit se metr vedle krmení.

Poslední kolo pořádáme my ve Veletově 3. - 4. 10 . 2015 a tam se rozhodne nejen o mistrovi, ale i o šestici sestupujících z elitní soutěže do druhé ligy.

09.09.2015 15:07 | Kaprňák feeder team | Petr Havlíček | Přečteno: 938x

Diskuze:

Před přidáním příspěvku se musíš přihlásit.

jiřina | 09.09.2015 16:00:23

a to jsem ja

jiřina | 09.09.2015 15:59:23

modré tričko -Honza Tichý a ob jednoho dál moje hlava :-)