transp

Uživatelské jméno:   Heslo:
Registrace na FISHBLOG.cz  Poslat zapomenuté heslo

2. kolo LRU liga feeder 2017 - Lužnice

Zlatonosná Lužnice aneb zázraky se dějí.

Na druhé kolo ligového klání jsme odjížděli na moji oblíbenou trať na Lužnici na Nový dvůr.
Mám to tam rád, nejen kvůli přírodě, ale i řeka je tam dostatečně široká, nechá se zachytat z kteréhokoliv místa, ale hlavně proto, že se mě tam občas i daří.
Jako tradiční předvoj jedou Jarda Buriánek s Petrem Reichertem od Barbusáků a od nás Jirka Ludvík.
Já dříve, než po 17 hodině nemůžu, tak se kodrcám sám. Honza Tichý vzhledem k pracovním povinnostem přijíždí (tradičně) někdy po půlnoci. Třetí náš spolubojovník Petr přijíždí až ráno.
Zprávy od trénujících kolegů nejsou nijak povzbudivé. Voda je kalná, moc to nežere a na zabahněnou louku je obtížné se dostat.
Když přijedu k vodě má Jirka již roztopený gril a tak uděláme kousek masa, pár klobásek zalijeme plechovkou plzničky a jdeme do tábora na chvilku pokecat s ligovými nováčky mělnickými kolegy. Nutno podotknout, že si jako nováčkové nevedou vůbec špatně, což dokážou i v tomto kole. Ale o tom až později.
Tentokrát nás přijel povzbudit i Ruda Tichý, který nikdy nezapomene přivést pár vzorků medoviny. Tentokrát to byla luxusní mandlová. Oběhla pár koleček a za chvilku byl 2 litrová láhev prázdná :-))).
Ráno posnídáme také již tradiční výrobek paní Poskočilový gulášovou polívku a tak jdeme k losu
s dobrou náladou a plným žaludkem.
Tradiční náš "losovač" Jirka šáhne do pytle a mě vytáhne áčko, sobě béčko a Petrovi vzdálené céčko.
Já mám A7, Jirku si nepamatuji, ale Petr šel na horní forhont C14. Tak los nám vyšel. I já byl s A7 spokojený, protože, co si pamatuji, tak spodní forhont nebyl tady až taková výhoda a pak už se nechá zachytat s každého místa.
Připravím si 4 pruty. Dvě hejvíčka a dvě media. Sleduju, jak daleko hází kolegové okolo mě a rozhoduji se jít kousek "za ně". Klipuju 42 metrů na všechny pruty. Ještě mám připravený 2 krátký třímetrový pruty, ale nechávám je zatím ve futrálu.
A už troubí krmení.
Hodím tam asi 4 - 5 krmítek s trochou živý a děj se vůle boží.
Už tradičně mám dobrý začátek a 2 tuční skaláčci jsou ve vezírku. Pak mám kratší přestávku, ale za chvíli přijdou další mikroskopický záběry, které jen těžko registruji. Kolikrát sekám jen když se mě zdá pohyb na špičce.
Co stačím sledovat, tak kolegové po pravici chytají tak zhruba stejně, jako já. Na druhou stranu nevidím, protože mám po levé ruce strom. Po závodě netuším, jak jsem na tom.
Váha jde od A1 a všichni mají kolem 3 - 4 kil. To si myslím, že mám taky.
Nakonec vážím cca 6 800 gr. a zatím je to jednička. Super, ale ještě zbývá dalších 7 závodníků a tak nechávám balení a jdu s váhou.
Ale brzo mě překonává Jarda Kameník asi o kilo.
Ostatní už tolik neváží, tak po dlouhé době opět dobrý výsledek. Dvojka je pro mě úplně zlatá. Moje zamilovaná Lužnice nezklamala.
To ovšem netuším, co se dělo na céčku. Petr suverénně potvrdil forhont a dělal jedničku.
Ještě co Jirka?
Ale ten přichází "mírně" rozladěný a málem utrhne dveře u auta :-))). Dělal osmičku a měl vztek, že nám to zkazil. Ale jsme manšaft a jindy nás zase zachránil, takže o nějakém kažení nemůže být řeč.
Po sobotě jsme na skvělém druhém místě, když před námi jsou kluci z Mělníka, kteří potvrdili, to co jsem o nich psal na začátku.
Bohužel, už měně se dařilo Barbusákům. I když letos výborný Jarda "Burky" potvrdil super formu a dělal dvojku. Bohužel Honzovi s Petrem se nedařilo, ale v tuto chvíli ještě neznám přesný výsledky.
Ale snad 12 - 13. Nerad bych se seknul.
Večer je již tradiční gril, když Jirka tahá z auta všechny potřebné ingredience. V autě má všechno, na co si vzpomenete.
Ještě před jídlem stačíme pogratulovat Petrovi Poskočilovi k narozeninám, který si dal nejlepší dárek sám v podobě sektorové jedničky. Že mu to bude málo :-)) v tuto chvíli ještě netušíme.
Ale to už gril jede naplno. Takže jde maso, pivo, medovina a tak pořád dokola.
Pomalu se ochlazuje a já jsem ztahanej, jako kůň a tak brzo lezu do auta do pelíšku.
Brzo usínám.
Ještě je tma, když mě někdo ťuká na dveře. Ranní ptáče Honza Tichý už "straší" a tak se hrabu ze spacáku taky.
Tyhle rána mě nedělají dobře :-)).
Ale najíst se, namíchat krmení, připravit věci na odvoz chvíli trvá a tak se nedá nic dělat.
Až přijedu domu, tak se dospím. Což vždy ocení manželka a jízlivím hlasem komentuje, jak jsme si hezky popovídali, zatímco já zlomenej na gauči nejsem k probuzení.
Ale jdeme losovat. Tentokrát mě čeká céčková dálka, ale obětavý Ruda Tichý mě věci na místo stejně, jako v sobotu doveze. Moc mu tímto děkuji.
To mě hodně pomůže.
Horší je, když vidím koho mám kolem sebe.
Po levici Martina Maťáka, dále Pavla Velebného, Vláďu Hrabala, Jardu Buriánka ..., co jméno to kvalita. Ani po pravici to není lepší. Roman Srb, Radek Štěpnička a dál už se radši nedívám.
Po dobrém sobotním výsledku cítíme šanci na bednu, ale v téhle sestavě okolo mě nevím, nevím, jak to udělat.
Opět se rozhoduji jít o kousek dál, než Martin Maťák a Roman Srb vedle mě.
Závod začíná a mě se zdá, že tady berou rybky ochotněji, nežli na áčku. První ryba skalák, druhá bolen na dva červený červy :-)). Toho mám nakonec ještě jednoho. V průběhu závodu se mě zdá, že po pravici Roman Srb chytá hodně na něj určitě nemám. Ale vlevo Martin sice tahá, ale zdá se mě, že má jen menší ryby. Musím se ale soustředit na každý záběr, který jsou opět mizerný a tak nemám čas moc koukat okolo.
Zásadní obrat přišel asi hodinu před koncem. Záběr a cejtím konečně větší rybu. Moc nebojuje, ale je těžká. Mrmlák, konečně pořádný mrmlák. Ryba jde celkem ochotně ke břehu, ale tam už vím, že to mrmlák není.
Kapr.
Kapr si jezdí kam chce a já se modlím, abych ho neurval. Mám dole dvanáctku fous a čtrnáctku háček.
Snad deset minut si kapr dělá, co chce, ale nakonec končí v podběráku a mě padá kámen ze srdce.
Má možná 2 - 2,5 kila a to mě hodně pomůže.
Do konce už toho moc nepochytám, ale ani okolo se moc nechytá, tak uvidíme.
Než přijde váha mám sbalené pruty. A věci na hromadě připravené k odvozu.
Mám C9 a váha jde od jedničky. Někdo tam má 10 kilo, tak to asi nemám.
Váha chvilku poskakuje nad 10 kg, ale nakonec se ustálí na 9 990 gr.
Zatím dvojka.
Ale za mnou je ještě pět závodníků.
Martin Maťák má méně. Další kolegové taky a tak zbývají poslední dva. Kamarád Jarda Burky ... super má méně snad o deset gramů :-)) nevím to úplně přesně. Ne že bych to Jardovi přál, ale v tomto případě jsem se dost zaradoval. Šlo nám o dobré umístění družstva. A poslední forhont Janečka ? má přes jedenáct kilo a odsunuje mě na třetí místo.
I tak super. Jsem moc spokojený. To už mám informaci, že Petr Poskočil dělal druhou jedničku a patrně se stane celkovým vítězem. Není to nádhera.
Zlatou tečku přidává Jirka Ludvík se sektorovou trojkou a to už tuším, že na tom budeme jako manšaft dobře. Možná úplně nejlíp. Ale bojíme se to zakřiknout.
Kolegům Barbusákům se ani v neděli moc nedařilo. Teda až na Jardu Buriánka, který potvrdil dobrou formu a dělal 4. Další kluky si nepamatuji, ale nebyla to žádná sláva.
Nakonec to, že jsem Jardu porazil o pár gramů to ho stálo třetí místo.
Tak tu máme závěrečné vyhodnocení.
Petr Poskočil dvě sektorové jedničky a první místo celkově. Takhle se slaví narozeniny.
Já se součtem 5 nakonec třetí.
A v družstvem jsme přepsali Kaprňáckou historii a skončili na prvním místě.
Holt někdy se i zázraky dějí.

08.05.2017 16:23 | Kaprňák feeder team | Petr Havlíček | Přečteno: 393x

Diskuze:

Před přidáním příspěvku se musíš přihlásit.

Burky | 08.05.2017 18:50:07

Ještě jednou musím smeknout svou barbusáckou kšiltovku před výkonem všech členú kaprnák teamu, i já byl blízko bedýnce, jak Petr psal, ale moje radost byla snad větší, než kdybych tento perníček uloupl sám:)) Jen tak dál pánové